Kisah

Kisah manusia yang berjiwa muda dan bebas...

Friday, July 29, 2011

Tewasnya sang Harimau Malaya

Ucapan tahniah aku ucapkan buat beberapa orang pemain Harimau Malaya yang bersungguh-sungguh seperti Apek dan Safee Sali. Apek memang 'World Class' semasa menjaga gol.

Yang paling aku geram ialah barisan pertahanan yang memang lemah tahap apa tak tahu nak cakap. Lepas tu pulak strategi pelik K Rajagopal tetap pertahankan barisan pertahanan yang sama.

Aku bukan nak kata dia tu tak bijak tapi sayang sebab Malaysia ada ramai lagi pemain yang berpotensi kenapa beberapa orang tu jugak yang dia nak bagi peluang?

Akhirnya Malaysia tewas jugak. Aku harap lepas ni boleh ganti dengan jurulatih lain sebab dia ni payah nak dengar nasihat orang. Aku bukan apa, sakit hati tengok barisan pertahanan bermain semalam. 

Jangan jadi buta sebab keegoanmu wahai K Rajagopal.

4 comments:

ken said...

better luck next time malaysia! :)

Goblogz said...

tewas bermaruah dan tahniah pada penyokong Harimau Malaya yang menyendatkan stadium b.jalil

Wadi AR said...

ko ade jugakk gobo? ye encik, pertahanan mcm main acah acah je.

Alan Rizque said...

Ken..lama lagi next time..huhu..

Goblogz..ya respek dengna penyokong yang ramai..

Wadi AR..K Rajagopal tetap pertahankan barisan pertahanan yang dikatakan mantap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...