Wednesday, June 19, 2013

Bukti Syiah Keji 3

Mungkin ada yang persoal tentang semua bukti yang saya berikan ialah apa yang berlaku di Syria. Apa kaita dengan Syiah secara menyeluruh?

Untuk pengetahuan, peperangan di Syria telah menunjukkan belang sebenar siapa mereka. Iran, Hizbu Syaitan dan penganut Syiah di Iraq turun beramai-ramai membantu Regim Basyar Assad. Ulama Muktabar dunia pun telah mengeluarkan fatwa tentang isu Syria ini.

Jadi sebab itulah saya letakkan tajuk 'Syiah Keji' supaya kita rakyat Malaysia tidak menganut fahaman Syiah yang sesat ini.

Bukti kali ini adalah tentang video yang menunjukkan aksi tentera Bashar membunuh Sunni (lelaki yang telah uzur) dengan cara kejam!
Kedua-dua tentera telah berkali-kali menggunakan kata-kata kesat untuk menghina beliau. Mereka telah menembak kaki beliau dan memaksanya untuk bergerak.

Mereka telah memaksa lelaki yang telah uzur ini untuk menyembah dan melutut kepada mereka, tetapi beliau enggan! Andainya beliau mampu berkata “Mustahil bagi aku untuk menitiskan air mata untuk kalian dan tidak mungkin sama sekali untuk aku menyembah kalian! Sama seperti mustahil bagi kalian untuk menyentuh langit dan berada di bulan”.

Tetapi beliau menyimpan saja kata-kata terakhir itu didalam hatinya. Beliau berterusan merayu kepada Allah memberikannya rahmat dan kematian. Setelah mereka penat menghina seorang tokoh agama yang digelar Al-Aroor dengan menggunakan kata-kata kesat, untuk memuaskan hati mereka, mereka telah membunuh lelaki ini.

Mulut mereka telah bosan melemparkan penipuan dan kata-kata kesat. Kemudian, dengan tangan yang kotor mereka menembak menembusi sekujur tubuh lelaki yang lemah ini. Tentera Syiah ini telah berulang kali menembak lelaki ini sehingga mereka puas sebagai hadiah untuk Bashar dan Alawii dan Syiah !

Malangnya mereka tidak sedar bahawa Allah telah memberikan kepada beliau kematian dan rahmat sebagai hadiah untuk beliau. Tuhan memberkati para Syuhada dan roh mereka. Beliau merupakan ayah kita (Sunni). Beliau merupakan seorang yang berani dan akan selama-lamanya dalam ingatan kita.. Seorang Syahid! InshaAllah..

Ini adalah videonya:

Sumber : Syria Care

No comments: