Monday, July 22, 2013

Israel Iran Kawan Di Belakang Tabir


"Iran mengancam Israel tetapi mereka membunuh rakyat Syria dan Israel Mengancam Iran dan mereka membunuh rakyat Palestin! Ini bermakna Israel dan Iran adalah sahabat di sebalik tabir."

Ghada Owais.
Wartawan Al Jazeera

Sudah banyak kali diceritakan oleh ustaz tentang kesesatan Syiah ini akan tetapi disebabkan mereka hebat berlakon maka ramai mudah terpengaruh terutama di Malaysia. Ada laporan mengatakan ratusan ribu penganut Syiah di Malaysia.

Kalau setakat sesat itu mungkin kita boleh cakap itu hak mereka untuk percaya kepada agama lain. Akan tetapi paling dirisaukan ialah kesesatan mereka ini sampai membenci orang ahli Sunnah dan kalau di Iran dan Iraq sampai sanggup membunuh. Israel juga sanggup membunuh rakyat Palestin.

Darah Ahli Sunnah halal dibunuh mengikut fahaman puak sesat Syiah. Ini yang sedang berlaku di Syria. Mereka menyembelih, menyeksa, merogol sampai mati wanita, kanak-kanak dan orang tua. Askar Israel juga suka membunuh orang awam terutama kanak-kanak.

Agama apakah ini yang menghalalkan semua bentuk penyeksaan itu. Kalau betul mereka bersalah, bunuh sahaja kenapa perlu diseksa. Ini seolah-olah mereka seronok melihat orang mati dalam keadaan terseksa. Paling teruk mayat juga diseksa tanda mereka belum puas dahagakan darah. Kejadian ini menunjukkan mereka lebih keji daripada Israel.

Ini tidak lain dan tidak bukan adalah agama penyembah syaitan! Mereka ada banyak kesamaan dengan Zionis Israel. Ini belum ditunjukkan bukti sejarah lagi. Sebab itu mereka lebih suka bersekongkol dengan Israel untuk membunuh orang Islam Sunni.

Jangan terkejut dengan kenyataan ini. Walaupun di hadapan kita mereka cakap sebaliknya tetapi Allah Maha Besar. Ditunjukkan bukti kesesatan Syiah ini dengan isu Syria. Mereka bersatu dan bersekongkol tanpa mampu berselindung dengan musuh untuk membunuh rakyat Syria yang majoriti orang Islam.

Silakan menonton video ceramah Dr.Maza tentang Syiah lama dahulu sewaktu masih menjadi Mufti Perlis.

No comments: