Wednesday, June 5, 2013

Bukti Syiah Keji

Mengaku beriman tetapi hakikatnya akidah mereka jauh menyimpang. Mereka berlakon baik dihadapan orang tetapi dibelakang mereka caci malah sanggup membunuh orang Islam.

Ya! Mereka inilah penganut Syiah yang sesat! Tidak salah kalau dikatakan Syiah ini lebih keji daripada Yahudi. Antara bukti terbaru ialah video dan gambar di bawah:
Seorang wanita sunni, dirogol dan dicampakkan ditengah jalan raya. Sementara beberapa tentera FSA cuba menyelamatkan wanita ini yang masih lagi bernyawa. Dalam usahanya menyelamatkan wanita ini, beberapa kali Beliau terjatuh semasa mengelakkan diri daripada ditembak sniper Assad bersama wanita yang hampir separuh bogel dan dipenuhi luka angkara dipukul. Akhirnya, Beliau ditembak dan syahid (biiznillah).

Selepas 10 jam terbaring di jalanan, akhirnya wanita ini turut syahid (biiznillah)

Persoalan yang nyata:

Adakah sesiapa akan menulis berita yang terlalu dahsyat ini di blog-blog seperti ramai yang telah menulis tentang Abu Sakkar, seorang tentera FSA yang telah menggigit sedikit jantung tentera syiah assad yang telah pun mati??!

Atau jenayah ini akan dilupakan dan tenggelam seperti jenayah-jenayah yang lain?

Video kekejaman tersebut:
Mungkin ada masih tidak tahu dan bertanya kenapa kita perlu berbalah sesama Islam? Persoalan sekarang ialah mereka iaitu Syiah yang dididik sejak daripada kecil untuk membenci golongan sunni sampai sanggup membunuh. Mereka yang memulakan pertumpahan darah. Malah mereka menuduh sunni sesat sedangkan mereka mengutuk para sahabat seperti Saidina Abu Bakar dan Saidina Umar malah ada yang mengkafirkan para sahabat.

Ini yang terjadi di Iran dan Iraq saban hari dan sekarang berlaku di Syria. Tentera Syria dibantu tentera Iran dan HisbuSyaiton daripada Lubnan.

Peperangan di Syria bukan antara sesama Islam tetapi antara Islam dan Kesesatan (Syiah).

Sumber Gambar & Video: Syria Care

No comments: