Kenapa perlu merogol?

Maaf sebab aku mempergunakan gambar kucing.
Banyak kan kes rogol kalau baca kat akhbar. Itu yang wartawan dapat tahu dan dilaporkan kepada kita, bagaimana yang tak dapat tahu?

Kadang-kadang aku terfikir, nafsu jenis apakah yang sanggup merogol? Kalau orang tu kaki judi, kaki arak, kaki dadah boleh terima akal lagi sebab mereka ni jenis yang takde masa depan. Tapi bagaimana kalau orang itu seorang guru?
Betul ker orang menyamakan manusia yang rakus nafsu ini bernafsu binatang?
Ini yang berlaku kepada seorang pelajar di Jerantut yang dirogol guru sendiri di kuarters guru Jerantut. Ibu yang mempercayakan anaknya kepada guru ini membernarkan untuk anaknya belajar selepas sekolah dengan guru ini. Dengar cerita guru ni gersang sebab isteri berjauhan.

Harapkan pagar akhirnya pagar yang makan padi.

Aku jadi hairan, kalaulah betul nafsu dah tak tahan sangat ambil la cuti sehari pergi la melawat isteri untuk berjimak. Tak boleh wat macam tu sebab nak jimat duit? Dah tu seakrang ni masa depan kau dah gelap dah. Kerjaya cikgu dah kena buang. Penjara dah sah kena masuk. Bukan setakat duit takde malah masa depan pun dah takde.

Nak bagi alasan isteri dah tak cantik? Nak kahwin lain takde duit? Dahtu sekarang ni ada duit ker bila dah kena buang kerja? Malah kat penjara nanti kau nak lepaskan nafsu kat mana? Cubalah fikir logik sikit.

Kan dah marah ni..aku memang bengang giler dengan manusia jenis macam ni.

Comments

~CiK TiNieY~ said…
sebagai bekas guru,sy rasa malu dengan guru tersebut...

dah xtau nk cakap pe...huhu
MaiRa QuEeN said…
pencemar kerjaya guru...

http://ctqueen.blogspot.com/2011/05/pembubaran-bloglist-pandai-ke-aq.html

jemput join..
Aiza4t said…
Btol! sgt memalukan, sebagai guru spatotnye lebih byk ilmu n lebih matang in making decision. nila jadi bila syaitan dan nafsu melebihi iman..
Alan Rizque said…
~CiK TiNieY~ & MaiRa QuEeN - Sebab nila habis terpalit susu sebelanga..

Aiza4t begitu mudah manusia tertewas dengan hawa nafsu..
PUTERI NATASSIA said…
singgah jalan2 kat cni sambil bace entry2 kamu . :)
Alan Rizque said…
Thanks PUTERI NATASSIA...

Popular posts from this blog

Sultan Kelantan bakal berkahwin

Apabila agama dipersenda

Negara hidup beragama lebih rendah kadar bunuh diri

Dibaham harimau dan singa

Apabila bapa sanggup noda anak sendiri