Mimpi pelik

Banyak kali jugak la aku mimpi pelik. Apa yang peliknya ialah mimpi aku tu terbawak-bawak sampai ke alam realiti.
Contohnya macam ni, bila aku bermimpi aku tendang bola maka kaki aku pun gerak dan tendang di alam nyata sampai aku tersedar dari tidur. Hasilnya kalau ada apa-apa kat kaki aku tu menang barai la.

Kalau aku mimpi pukul orang maka nasiblah siapa tidur sebelah aku sebab dia memang kena tempiasnya. Hehe..

Aku tak tahu kenapa aku jadi macma ni sejak dua menjak ni. Dulu tak pernah pun macam ni. Nak kata doa memang aku ada baca sebelum tidur, cuma kadang-kadang terlupa. Hehe..

Comments

Wadi AR said…
kene kawen tu bro. haha
Alan Rizque said…
Kesian la kat isteri asyik terkena tangan dan kaki je masa tido..huhu
javanese DOVE said…
oh,terbalik pulak..
kalau saya pulak,apa yg sy fikirkan sgt smpai terbawak2 dlm mimpi.
Alan Rizque said…
javanese DOVE..macam tu biasa kot terjadi..hehe

Popular posts from this blog

Sultan Kelantan bakal berkahwin

Dibaham harimau dan singa

Kena pancung kepala

Sultan Osman Gazi pengasas Othmaniyyah

Ustaz berbahas pengikut bergaduh