Thursday, November 3, 2011

Dasar pecah dan perintah

Apa yang menjadi punca kejayaan Zionis dan Crusaders menfitnah Taliban ialah disebabkan sifat Taliban itu sendiri yang tidak menonjolkan diri dalam kerja mereka.

Maksudnya tiada siapa yang tahu secara sah siapa ahli Taliban di Afghanistan yang sebenar. Kalau penduduk itu tahu pun mereka akan mengaku tidak tahu. Jadi ini sebenarnya memudahkan kerja jahat pihak musuh.

Macam mana Taliban difitnah?

Beberapa laporan telah didedahkan yang beberapa kali agen british iaitu SIS telah ditangkap dalam keadaan menyamar berpakaian seperti Taliban. Mereka ini menembak sesuka hati ke arah orang ramai. Jadi kejadian pengebom berani mati dan kekacauan di Pakistan adalah tidak mustahil kerja pihak mereka.

Dasar pecah dan perintah masih digunakan hingga kini. Kenapa perlu korbankan askar Zionis dan Crusaders jika mereka boleh buat rakyat Pakistan dan Taliban berperang sesama sendiri. Mungkin dengan korban beberapa agen ini boleh menyelamatkan beberapa ribu nyawa askar mereka dan menjimatkan kos berperang.

Pernah warga Pakistan yang aku temui bagitau jika tidak kerana kekacauan di Pakistan ini sudah pasti Pakistan akan bergerak lebih maju dengan teknologi nuklearnya. Tidak mustahil perkara ini dirisaukan pihak musuh Islam.

No comments: