Akhirnya blogger kembali elok


Alhamdulillah, syukur kepada Allah dengan izinNya pada pagi ini bila aku buka blogger dashboard sudah dapat masuk. Semua artikel aku juga sudah kembali walaupun semua komen masih lagi hilang.

Apabila aku buka status blogger diorang bagitau yang mereka masih lagi dalam proses kembalikan semua data yang hilang.

Memang sedikit cuak la apabila kita menumpang tapak dan domain orang untuk menulis ni dan terjadi pulak masalah macam ni. Terasa macam nak beli domain dan hosting sendiri jer lepas ni.

Comments

apik pehe said…
huhu..xper..mereka akn sentiasa bersama kiter..hehe
iedaurora said…
tu la tekejut jugak byk ilang..
follow kamu..

http://iedaurora.blogspot.com/
Alan Rizque said…
Kalau mereka sentiasa bersama apih pehe ok la..

iedaurora tak pasti sebelum ni pernah jadi ke tak..dah follow kamu balik..thanks
seriwangi said…
blog saya ada yang dah hilang tak tau macamana nak buat
Miecyber said…
Entri saya yang hilang juga telah dapat kembali cuma komen komennya telah hilang bersama sama angin sepoi sepoi bahasa tanpa dapat di kesan dimanakah lokasinya yang terkini.


Blogspot Bermasalah & Entri Hilang
APAN said…
nasib baik entri aku yg hilang wujud balik cuma ada komen yg hilang rasanya....
huhu...
Alan Rizque said…
sampai sekarang komen tak dapat lagi..kecewa gak..huhu

Popular posts from this blog

Sultan Kelantan bakal berkahwin

Dibaham harimau dan singa

Kena pancung kepala

Sultan Osman Gazi pengasas Othmaniyyah

Sultan Brunei yang hebat