Tiada istilah kecewa

Ya, kadang-kadang semua perancangan nampak elok, persediaan mantap, waktu sesuai tetapi di saat akhir masalah luaran datang melanda. Itulah yang berlaku kepada aku apabila Blogger baru-baru ini buat hal. 

Aku jadi kecewa sedikit untuk terus menulis menyebabkan 2 hari blog ini dibiarkan tanpa kemaskini. Akan tetapi kalau nak kecewa pun sampai bila kan? Pihak Blogger pun dah mintak maaf atas masalah ni.

Akhirnya, jari ini kembali aktif menekan keyboard tanpa henti. Sempena cuti hari ini aku kembali lagi menulis untuk meluahkan segala apa yang ada dalam minda ini. Minda yang bebas dan merdeka!

p/s: Aku suka gambar kat atas tu sebab nampak penuh nostalgia dan kenangan pahit manis.

Comments

hana said…
teruskan menulis ye..
jgn la kecewe2..
=D
jgn pernah ade istilah kecewa atau putus ase utk tulis blog ye...
burhan al-hilmi said…
jgn risau bro..
gua slalu dtg singgah sni..
Alan Rizque said…
Thanks hana, Terbang Bersamaku dan Burhan al-Himi...

Popular posts from this blog

Sultan Kelantan bakal berkahwin

Dibaham harimau dan singa

Kena pancung kepala

Sultan Osman Gazi pengasas Othmaniyyah

Sultan Brunei yang hebat