Tewasnya sang Harimau Malaya

Ucapan tahniah aku ucapkan buat beberapa orang pemain Harimau Malaya yang bersungguh-sungguh seperti Apek dan Safee Sali. Apek memang 'World Class' semasa menjaga gol.

Yang paling aku geram ialah barisan pertahanan yang memang lemah tahap apa tak tahu nak cakap. Lepas tu pulak strategi pelik K Rajagopal tetap pertahankan barisan pertahanan yang sama.

Aku bukan nak kata dia tu tak bijak tapi sayang sebab Malaysia ada ramai lagi pemain yang berpotensi kenapa beberapa orang tu jugak yang dia nak bagi peluang?

Akhirnya Malaysia tewas jugak. Aku harap lepas ni boleh ganti dengan jurulatih lain sebab dia ni payah nak dengar nasihat orang. Aku bukan apa, sakit hati tengok barisan pertahanan bermain semalam. 

Jangan jadi buta sebab keegoanmu wahai K Rajagopal.

Comments

ken said…
better luck next time malaysia! :)
Goblogz said…
tewas bermaruah dan tahniah pada penyokong Harimau Malaya yang menyendatkan stadium b.jalil
Wadi AR said…
ko ade jugakk gobo? ye encik, pertahanan mcm main acah acah je.
Alan Rizque said…
Ken..lama lagi next time..huhu..

Goblogz..ya respek dengna penyokong yang ramai..

Wadi AR..K Rajagopal tetap pertahankan barisan pertahanan yang dikatakan mantap..

Popular posts from this blog

Sultan Kelantan bakal berkahwin

Apabila agama dipersenda

Negara hidup beragama lebih rendah kadar bunuh diri

Dibaham harimau dan singa

Apabila bapa sanggup noda anak sendiri