Kes pembaca berita tersasul

Cerita ni dah lama tapi aku baru teringat nak ulas sikit pasal ni. Kisahnya berkenaan seorang pembaca berita wanita di TV3 yang tersasul. Nama dia Jay Jamalina.
Lebih kurang macam ni ayat dia masa baca berita:
"Di Johannesburg, wartawan Lukman Hamidi melaporkan, lawatan Datuk Seri Anwar... Datuk Seri Mohd Najib itu dijangka..."

Haha..macam dia nak iktiraf Datuk Seri Anwar ni bakal PM Malaysia. Kalau melibatkan orang pangkat kecik takpe la tapi ni melibatkan mereka yang berprofil tinggi, PM lagi tu.

Memang malu la kan. Tapi Jay Jamalina sendiri telah memohon maaf sebab dia tak sengaja. Mungkin dalam kepala dia tu banyak tersogok cerita pasal Anwar Ibrahim sebab tu tersasul.

Ataupun adakah dia tu penyokong tegar Anwar Ibrahim? Hehe..Harap dia masih boleh baca berita lagi lepas ni. Kesilapan kecil je..

Comments

burhan al-hilmi said…
die baca berita lg ke skrg?.. ke da tukar org terus..
Wadi AR said…
penyokong DSAI kot. mintak2 lah. hahaha
Alan Rizque said…
Tak pasti la Burhan Al-Hilmi..tak tengok sangat berita TV3 ni..hehe

Apa Wadi Ar? mintak2 la? Haha..

Popular posts from this blog

Sultan Kelantan bakal berkahwin

Dibaham harimau dan singa

Sultan Kelantan yang baru...

Kena pancung kepala

3 kisah pentingkan diri sendiri