Jom Join Bloglist Penulis Senja

Ini kali kedua aku sertai aktiviti yang dianjurkan oleh bloggers. Yang pertama hari tu Ben Ashaari yang buat.

Apa yang menarik tentang Penulis Senja ni ialah ada banyak puisi hasil idea sendiri dalam blognya. Jarang blogger yang suka buat macam ni. Mungkin takde idea dan mungkin juga bimbang pembaca mudah boring. Tetapi yang Penulis Senja ni buat agak lain sikit.

Apa pun harapan aku bila sertai aktiviti macam ni semoga dapat lebih ramai kawan daripada bloggers yang mantap dan hebat. Aku baru je jadi blogger yang aktif ni. Banyak nak kena belajar lagi.

Semoga Penulis Senja terus maju kehadapan.

Comments

Popular posts from this blog

Sultan Kelantan bakal berkahwin

Dibaham harimau dan singa

Sultan Kelantan yang baru...

Kena pancung kepala

3 kisah pentingkan diri sendiri